piątek, 31 maja 2013

Wątróbka przepisu mojej teściowej

Będąc podczas długiego u mojej teściowej, została mi zaserwowana wątróbka. Kiedy dowiedziałem się, że takowa pojawi się na stole spodziewałem się wątróbki podanej z cebulą oraz ziemniakami... Nic bardziej mylnego, była to wątróbka obtoczona w bułce tartej z cebulką... pyyyyychota!

Składniki:
-wątróbka (tutaj była wątróbka indycza [jest miękka] - można użyć także kurzej albo wieprzowej [ta będzie twardsza])
-cebulka
-bułka tarta


Przede wszystkim na początku należy pociąć wątróbkę na małe kawałki oraz powycinać z niej wszelkiej maści żyłki i nadprogramowe części, potem przyprawiamy solą. Następie naszą wątróbkę zanurzamy w talerzu z bułką tartą - tak, jak schabowe z tą różnicą, że tutaj nie ma dodajemy jajka.

Smażenie zaczynamy od cebulki, dopiero kiedy ta się zarumieni dodajemy wątróbkę. Należy pamiętać aby na patelni było trochę oleju -nie ma ona pływać w nim ale nie może też być go mało.

Smacznego!
A jakie są Wasze przepisy na wątróbkę? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz