środa, 19 września 2012

No i po co to wszystko...

No właśnie? Skąd pomysł na tego bloga... Przecież w sieci jest mnóstwo blogów i serwisów poświęconych gotowaniu, przepisom itp. Jest ich mnóstwo, a do tego znajdują się tam bardzo interesujące i przydatne informacje. Chciałbym jednak zaprezentować Wam moje przepisy oraz mój sposób dobierania składniki.

A nóż widelec komuś mój przepis się spodoba i użyje go w swojej kuchni ;)

 Przed utworzeniem tego bloga myślałem formie, a dokładniej o vlogach.. są teraz jedną z ciekawszych metod przekazywania informacji, a do tego wygodną i popularną. Niestety na dzień dzisiejszy mój talent do nagrywania tego typu rzeczy stoi na minimalnym poziomie.. Może kiedyś, może niektóre z moich postów będą w tej postaci.. Na razie jednak pozostanę przy formie pisanej.

 Będę tutaj pisał o tym co aktualnie gotuje oraz moich przemyśleniach nt. gotowania. Jak według mnie powinno się gotować, jaki składników używać innymi słowy jak ja jem i co mi to daje. Zapraszam do lektury!

Jako pierwszy opiszę Wam przepis na kurczaka z ananasem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz